Collaborative Strategic Management: Strategy Formulation and Implementation by Multi-Organizational Cross-Sector Social Partnerships. (2010) Clarke, Amelia Fuller, Mark Journal of business ethics Vol. 94 Núm. 1 Pág. 85-101

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Trazando nuevas rutas en común
Trazando nuevas rutas en común Vol. 33 Núm. 88 Pág. 37-50 ARTICULO
2023 Innovar
Rodríguez Cotilla, Montserrat
Ecossistema de Inovação Social e os Níveis de Intensidade das Parcerias Intersetoriais do Empreendedor Social
Ecossistema de Inovação Social e os Níveis de Intensidade das Parcerias Intersetoriais do Empreendedor Social Vol. 9 Núm. 4 Pág. 617-640 ARTICULO
2020 Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas
Morais da Silva, Rodrigo Luiz Segatto, Andréa Paula Carvalho, Ana Carolina Vilela de Ribeiro, Gutemberg
Mediating effect of value creation in the relationship between relational capabilities on business performance
Mediating effect of value creation in the relationship between relational capabilities on business performance Vol. 63 Núm. 1 Pág. 9 ARTICULO
2018 Contaduría y administración
Nuryakin, Nuryakin Aryanto, Vincent Didiek Wiet Setiawan, Mulyo Budi
Proposal of a asocial alliance success model from a relationship marketing perspective
Proposal of a asocial alliance success model from a relationship marketing perspective Vol. 18 Núm. 3 Pág. 188-203 ARTICULO
2015 Business Research Quarterly
Barroso Méndez, María Jesús Galera Casquet, Clementina Valero Amaro, Víctor

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Aug-2024