Should We Use Characteristics of Conversation to Measure Grammatical Complexity in L2 Writing Development? (2011) Biber, Douglas Gray, Bethany Poonpon, Kornwipa TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 45 Núm. 1 Pág. 5-35

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The role of syntactic and lexical complexity in undergraduate writing quality
The role of syntactic and lexical complexity in undergraduate writing quality Núm. 47 Pág. 251-274 ARTICULO
2024 Ibérica
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
Evaluación de la producción escrita en ELE de escolares secundarios haitianos en una escuela pública chilena
Evaluación de la producción escrita en ELE de escolares secundarios haitianos en una escuela pública chilena Núm. 36 Pág. 7 ARTICULO
2023 MarcoELE
Toledo Vega, Gloria Vidal, Ana María
Analysis of changes in L2 writing over the time of a short-term academic English programme
Analysis of changes in L2 writing over the time of a short-term academic English programme Núm. 39 Pág. 111-127 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
How complex is professional academic writing? A corpus-based analysis of research articles in 'hard' and 'soft' disciplines
How complex is professional academic writing? A corpus-based analysis of research articles in 'hard' and 'soft' disciplines Núm. 20 Pág. 149-183 ARTICULO
2023 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Pérez Guerra, Javier Smirnova, Elizaveta
Coloquialidad en el aula y percepción del estilo de enseñanza del docente universitario
Coloquialidad en el aula y percepción del estilo de enseñanza del docente universitario Vol. 25 Núm. 1 Pág. 35-56
2022 Oralia
García Cardona, Juan Checa García, Irene
La alfabetización académica desde una perspectiva multidimensional
La alfabetización académica desde una perspectiva multidimensional Núm. 17 Pág. 67-87 ARTICULO
2015 Revista Fuentes
Pujol Dahme, Ana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024