Learning Phrasal Verbs Through Conceptual Metaphors: A Case of Japanese EFL Learners (2010) Yasuda, Sachiko TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 44 Núm. 2 Pág. 250-273

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Las metáforas conceptuales en el aprendizaje de colocaciones léxicas
Las metáforas conceptuales en el aprendizaje de colocaciones léxicas Núm. 57 Pág. 65-76
2023 Lenguaje y textos
Hernando Alvarez, María de la Salud
Could a multimodal dictionary serve as a learning tool? An examination of the impact of technologically enhanced visual glosses on L2 text comprehension
Could a multimodal dictionary serve as a learning tool? An examination of the impact of technologically enhanced visual glosses on L2 text comprehension Vol. 24 Núm. 2 Pág. 3-12 ARTICULO
2016 The EuroCALL Review
Sato, Takeshi

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024