Power, social influence, and sense making: Effects of netwrok centrality and proximity on (1993) Ibarra, Herminia Andrews, Steven B. Administrative science quarterly Vol. 38 Núm. 2 Pág. 277-303

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The importance of a collaborative culture for teachers’ job satisfaction and affective commitment
The importance of a collaborative culture for teachers’ job satisfaction and affective commitment Vol. 38 Núm. 1 Pág. 43-62 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Meredith, Chloé Moolenaar, Nienke M. Struyve, Charlotte Vandecandelaere, Machteld Gielen, Sarah Kyndt, Eva
Leadership and Design of Data-Driven Professional Networks in Schools
Leadership and Design of Data-Driven Professional Networks in Schools Vol. 2 Núm. 1 Pág. 29-73
2014 IJELM, International Journal of Educational Leadership and Management
Liou, Yi-Hwa Grigg, Jeffrey Halverson, Richard
El análisis de las redes sociales
El análisis de las redes sociales Vol. 87 Núm. 3 Pág. 209-219 ARTICULO
2013 Revista española de salud pública
Marqués Sánchez, María del Pilar González Pérez, Marta Eva Agra Varela, Yolanda Vega Núñez, Jorge Pinto Carral, Arrate Quiroga Sánchez, Enedina
De la Homofilia a la Cohesión social y viceversa
De la Homofilia a la Cohesión social y viceversa Núm. 20 Pág. 29-50 ARTICULO
2011 Redes
Lozares Colina, Carlos Verd Pericás, Joan Miquel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024