The Influence of Inadequate Teacher-to-Student Social Support on Amotivation of Physical Education Students (2010) Shen, Bo Weidong, Li Rukavina, Bernard Journal of teaching in physical education Vol. 29 Núm. 4 Pág. 417-432
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 DEPORTE 3 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Do gender and the subject influence young students’ psychological needs and positive and negative outcomes? Vol. 17 Núm. 52 Pág. 133-153 ARTICULO | 2022 | Cultura, ciencia y deporte |
Moreno Casado, Héctor
Pulido González, Juan José
Santos Rosa, Francisco José
García Calvo, Tomás
Cuevas Campos, Ricardo
|
Validation of the Amotivation Inventory in Physical Education Vol. 19 Núm. 54 Pág. 417-436 ARTICULO | 2021 | Electronic journal of research in educational psychology |
Lirola Manzano, María Jesús
Spray, Christopher M.
|
Motivation and resistance as predictors of sports practice expectations Núm. 38 Pág. 262-270 ARTICULO | 2020 | Retos |
Martínez Benítez, Jenny Esmeralda
Sauleda Martínez, Lluisa A.
|
Perceived Autonomy-Support Instruction and Student Outcomes in Physical Education and Leisure-Time Vol. 12 Núm. 43 Pág. 29-47 ARTICULO | 2016 | RICYDE. Revista Internacional de Ciencias del Deporte |
Lochbaum, Marc R.
Jean Noel, Javan
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024