Sales, Marketing, and Research-and-Development Cooperation Across New Product Development Stages: I,plications for Success. (2010) Ernst, Holger Hoyer, Wayne D. Rübsaamen, Carsten Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 74 Núm. 5 Pág. 80-92

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Innovative behaviors: a survey about their associated effects in a dynamic environment
Innovative behaviors: a survey about their associated effects in a dynamic environment Vol. 25 Núm. 2 Pág. 269-289
2023 RBGN
Pigola, Angélica Martins de Paiva, Eliane Rezende da Costa, Priscila
Responsabilidad Social Empresarial
Responsabilidad Social Empresarial Vol. 11 Núm. 2 Pág. 111-125 ARTICULO
2016 Producción + Limpia
Salcedo Díaz, Laura Porto Solano, Andrés Felipe Echeverry Gutiérrez, Camilo Boss Agudelo, Jovanny Moreno Ortiz, Carlos Alberto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Aug-2024