The pragmatic fossilization of discourse markers in non-native speakers of English (2002) Romero Trillo, Jesús Journal of pragmatics Vol. 34 Núm. 6 Pág. 769-784

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Recurrent and not-so-recurrent pragmatic errors in academic writing in English as a Foreign Language
Recurrent and not-so-recurrent pragmatic errors in academic writing in English as a Foreign Language Vol. 28 Núm. 1 Pág. 173-192 ARTICULO
2022 LFE
Mestre Mestre, Eva M.
Marcadores discursivos en la escritura del español como segunda lengua
Marcadores discursivos en la escritura del español como segunda lengua Vol. 12 Núm. 24 Pág. 154-177 ARTICULO
2018 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Sánchez Naranjo, Jeannette
Tackling Intermediate Students’ Fossilized Grammatical Errors in Speech Through Self-Evaluation and Self-Monitoring Strategies
Tackling Intermediate Students’ Fossilized Grammatical Errors in Speech Through Self-Evaluation and Self-Monitoring Strategies Vol. 20 Núm. 2 Pág. 195-209
2018 Profile
Cárdenas, Anderson Marcell
An analysis of interactive and interactional strategies in Conclusions and Discussion sections in Masters Theses
An analysis of interactive and interactional strategies in Conclusions and Discussion sections in Masters Theses Núm. 25 Pág. 416-438 ARTICULO
2017 Pragmalinguistica
Mestre Mestre, Eva M.
Sistema, codificación e interpretación.
Sistema, codificación e interpretación. Núm. 24 Pág. 8 OTRO
2017 MarcoELE
Arroyo Hernández, Ignacio Musto, Salvatore Ripa, Valentina
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO
2016 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Lázaro Ibarrola, Amparo
Who is in charge? An L2 Discourse Intonation Study on Four Prosodic Parameters to Exert the Pragmatic Function of Dominance and Control in the Context of L2 Non-specialist Public Speaking
Who is in charge? An L2 Discourse Intonation Study on Four Prosodic Parameters to Exert the Pragmatic Function of Dominance and Control in the Context of L2 Non-specialist Public Speaking Núm. 23 Pág. 33-58 ARTICULO
2015 Complutense Journal of English Studies
Jiménez Vilches, Raúl
Marcadores del discurso en francés lengua extranjera
Marcadores del discurso en francés lengua extranjera Vol. 28 Núm. 2 Pág. 588-617 ARTICULO
2015 Revista española de lingüística aplicada
Vázquez, Nancy Donís Pérez, Belén
A study of the acquisition of discourse markers by Chinese learnes of English
A study of the acquisition of discourse markers by Chinese learnes of English Vol. 13 Núm. 1 Pág. 29-50 ARTICULO
2013 IJES
Bu, Jiemin
Adaptive Management in Discourse
Adaptive Management in Discourse Núm. 6 Pág. 81-94 ARTICULO
2007 Catalan journal of linguistics
Romero Trillo, Jesús

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024