The Direct and Indirect Effects of Advertising Spending on Firm Value. (2010) Joshi, Amit Hanssens, Dominique M. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 74 Núm. 1 Pág. 20-33

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
El retorno de la inversión en medios sociales (Social Media ROI). Una revisión de literatura
El retorno de la inversión en medios sociales (Social Media ROI). Una revisión de literatura Vol. 22 Núm. 2 Pág. 331-348 ARTICULO
2021 Tendencias
Vergara Garavito, Judith Cecilia Álvarez Franco, Pilar Serna Rodríguez, Maribel
Does investment in advertising boost economic performance?
Does investment in advertising boost economic performance? Vol. 14 Núm. 4 Pág. 100-118 ARTICULO
2019 Journal of Technology Management & Innovation
Camino Mogro, Segundo Marvin
Impact of investments in training and advertising on the market value relevance of a company's intangibles
Impact of investments in training and advertising on the market value relevance of a company's intangibles Vol. 24 Núm. 1 Pág. 27-32 ARTICULO
2018 European Research on Management and Business Economics
García Zambrano, Lidia Rodríguez Castellanos, Arturo García Merino, José Domingo
A relevância da informação contábil na identificação de empresas criadoras de valor
A relevância da informação contábil na identificação de empresas criadoras de valor Vol. 9 Núm. 18 Pág. 137-166 ARTICULO
2012 Revista Contemporânea de Contabilidade
Costa Corrêa, Ana Carolina Assaf Neto, Alexandre Hiroshi Nakao, Sílvio Osajima, Alyne Anteveli

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024