The interplay of graph and text in the acquisition of historical constructs (2009) ARTICULO Shand, Kristen Theory and research in social education Vol. 37 Núm. 3 Pág. 300-324

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Social studies education research for sustainable democratic societies
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Levy, Brett L. M. Busey, Christopher L. Cuenca, Alexander Evans, Ronald W. Halvorsen, Anna-Lise Ho, Li-Ching Kahne, Joseph Kissling, Mark T. Lo, Jane C. McAvoy, Paula McGrew, Sarah
Truth or beauty? Social studies teachers’ beliefs about the instructional purposes of data visualizations
Truth or beauty? Social studies teachers’ beliefs about the instructional purposes of data visualizations Vol. 51 Núm. 2 Pág. 296-323 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Myers, John P.
Pensamiento del profesorado acerca de los materiales curriculares en la enseñanza natural y social tipologías docentes
Pensamiento del profesorado acerca de los materiales curriculares en la enseñanza natural y social tipologías docentes Vol. 22 Núm. 4 Pág. 423-442 ARTICULO
2018 Profesorado
Soto Rosales, Antonio Travé González, Gabriel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024