Earning its place as a pan-human theory: Universality of the big-fish-little-pond effect across 41 culturally and economically diverse countries (2009) Seaton, Marjorie Marsh, Herbert W. Craven, Rhonda G. Journal of educational psychology Vol. 101 Núm. 2 Pág. 403-419
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Academic self-concept formation: testing the internal/external frame of reference model, big-fish-little-pond model, and an integrated model at the end of primary school Vol. 35 Núm. 1 Pág. 93-109 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Kavanagh, Lauren
|
Diferencias de género y de rendimiento en los auto-conceptos de los alumnos de Secundaria Vol. 11 Núm. 31 Pág. 665-692 ARTICULO | 2013 | Electronic journal of research in educational psychology |
Faber, Günter
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024