Earning its place as a pan-human theory: Universality of the big-fish-little-pond effect across 41 culturally and economically diverse countries (2009) Seaton, Marjorie Marsh, Herbert W. Craven, Rhonda G. Journal of educational psychology Vol. 101 Núm. 2 Pág. 403-419

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Academic self-concept formation: testing the internal/external frame of reference model, big-fish-little-pond model, and an integrated model at the end of primary school
Academic self-concept formation: testing the internal/external frame of reference model, big-fish-little-pond model, and an integrated model at the end of primary school Vol. 35 Núm. 1 Pág. 93-109 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Kavanagh, Lauren
Diferencias de género y de rendimiento en los auto-conceptos de los alumnos de Secundaria
Diferencias de género y de rendimiento en los auto-conceptos de los alumnos de Secundaria Vol. 11 Núm. 31 Pág. 665-692 ARTICULO
2013 Electronic journal of research in educational psychology
Faber, Günter

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024