Self-concept and social status of accelerated and nonaccelerated students in the first 2 years of secondary school in the Netherlands (2009) Hoogeveen, Lianne van Hell, Janet G. Verhoeven, Ludo Gifted child quarterly Vol. 53 Núm. 1 Pág. 50-67

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Code-switching and the forced choice dilemma as obstacle in Identity Development of gifted adolescents
Code-switching and the forced choice dilemma as obstacle in Identity Development of gifted adolescents Núm. 27 Pág. 179-198 ARTICULO
2025 Anduli
Marlies Visser, Lianne Hoogeveen
Que sait-on des élèves qui sautent une classe ?
Que sait-on des élèves qui sautent une classe ? Núm. 224 Pág. 109-139 ARTICULO
2024 Revue française de pédagogie
Sicre, Diane Bara, Florence Huet, Nathalie
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping Vol. 38 Núm. 2 Pág. 903-923 ARTICULO
2023 European Journal of Psychology of Education
Miravete, Sébastien
Inteligencia y experiencias tempranas adversas
Inteligencia y experiencias tempranas adversas Vol. 13 Núm. 2 Pág. 49-60 ARTICULO
2021 Psychology, Society & Education
Cambil Calderón, Silveria Fernández Molina, Milagros
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation Vol. 14 Núm. 1 Pág. 121-136 ARTICULO
2017 Acción psicológica
Cadenas Borges, María Borges del Rosal, María de África

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Jun-2025