Self-concept and social status of accelerated and nonaccelerated students in the first 2 years of secondary school in the Netherlands (2009) Hoogeveen, Lianne van Hell, Janet G. Verhoeven, Ludo Gifted child quarterly Vol. 53 Núm. 1 Pág. 50-67
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 MULTIDISCIPLINAR 1 SOCIOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Code-switching and the forced choice dilemma as obstacle in Identity Development of gifted adolescents Núm. 27 Pág. 179-198 ARTICULO | 2025 | Anduli |
Marlies Visser, Lianne Hoogeveen
|
Que sait-on des élèves qui sautent une classe ? Núm. 224 Pág. 109-139 ARTICULO | 2024 | Revue française de pédagogie |
Sicre, Diane
Bara, Florence
Huet, Nathalie
|
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping Vol. 38 Núm. 2 Pág. 903-923 ARTICULO | 2023 | European Journal of Psychology of Education |
Miravete, Sébastien
|
Inteligencia y experiencias tempranas adversas Vol. 13 Núm. 2 Pág. 49-60 ARTICULO | 2021 | Psychology, Society & Education |
Cambil Calderón, Silveria
Fernández Molina, Milagros
|
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation Vol. 14 Núm. 1 Pág. 121-136 ARTICULO | 2017 | Acción psicológica |
Cadenas Borges, María
Borges del Rosal, María de África
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Jun-2025