Autonomy at All Costs: An Ethnography of Metacognitive Self-Assessment and Self-Management among Experienced Language Learners. (2001) Rivers, William P. Modern language journal Vol. 85 Núm. 2 Pág. 279
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 PSICOLOGIA 1 DEPORTE 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Correlation between Critical Thinking and Metacognitive Skills on Student Retention Across Genders in Senior High School Vol. 37 Núm. 1 Pág. 12 | 2023 | Uniciencia |
Saleh, Rahmat
Zubaidah, Siti
Mahanal, Susriyati
|
Executive functions training and giftedness Núm. 43 Pág. 1005-1014 ARTICULO | 2022 | Retos |
Zoi Kontostavlou, Eirini
Drigas, Athanasios S.
|
Modelling the Components of Metacognitive Awareness Vol. 7 Núm. 2 Pág. 94-122 ARTICULO | 2018 | International Journal of Educational Psychology |
Kallio, Heli
Virta, Kalle
Kallio, Manne
|
Learning motivation and strategies of ESP university students Vol. 22 Núm. 1 Pág. 141-169 ARTICULO | 2016 | LFE |
González Ardeo, José Miguel
|
The Exercise of Learner Autonomy in a Virtual EFL Course in Colombia Vol. 21 Núm. 1 Pág. 82-102 ARTICULO | 2014 | HOW |
Bedoya, Paula Andrea
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024