The Fruits of Legitimacy: Why Some New Ventures Gain More from Innovation Than Others. (2008) Rao, Raghunath Singh Chandy, Rajesh K. Prabhu, Jaideep C. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 72 Núm. 4 Pág. 58-75

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
How business accelerators impact startup’s performance
How business accelerators impact startup’s performance Vol. 16 Núm. 3 Pág. 107-125 ARTICULO
2020 Intangible Capital
Polo García-Ochoa, Celia de Pablos Heredero, Carmen Blanco Jiménez, Francisco José
Social Responsibility: A Tool for Legitimation in Spanish Universities’ Strategic Plans
Social Responsibility: A Tool for Legitimation in Spanish Universities’ Strategic Plans Núm. 42 Pág. 59-79 ARTICULO
2018 Trípodos
Miotto, Giorgia Blanco González, Alicia Castillo Feito, Cristina del

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024