Drivers of Success for Market Engry into China and India. (2008) Johnson, Joseph Tellis, Gerard J. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 72 Núm. 3 Pág. 1-13

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Exploring Identifiers in the Luxury Consumer Segment – an Indian Perspective
Exploring Identifiers in the Luxury Consumer Segment – an Indian Perspective Vol. 8 Núm. 4 Pág. 36
2023 International Journal of Professional Business Review
Devanathan, Sangeeta
How much control do firms exercise over their resources when entering emerging markets
How much control do firms exercise over their resources when entering emerging markets Vol. 25 Núm. 2 Pág. 122-142 ARTICULO
2022 Business Research Quarterly
Giachetti, Claudio Awuah Peprah, Augustine
Competitividade do café no mercado internacional: uma análise econométrica
Competitividade do café no mercado internacional: uma análise econométrica Vol. 24 Núm. 47 Pág. 43-58
2018 Revista agroalimentaria
Mendonça Nogueira Paiva, Caroline Nunes de Alcântara, Juciara Silvério Campos, Renato dos Santos, Antônio Carlos
La empresa española en China
La empresa española en China Vol. 12 Núm. 1 Pág. 223-245 ARTICULO
2016 Intangible Capital
Niñerola Montserrat, Angels Sánchez Rebull, María Victoria
Particularidades de China para el desarrollo empresarial
Particularidades de China para el desarrollo empresarial Vol. 10 Núm. 2 Pág. 67-80 ARTICULO
2010 Management Letters / Cuadernos de Gestión
Martínez Caraballo, Noemí

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024