The New Frontier of Experience Innovation (2003) Prahalad, C. K. Ramaswamy, Venkatram MIT Sloan management review Vol. 44 Núm. 4 Pág. 12-18

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Envelhecimento Acelerado da População Brasileira
Envelhecimento Acelerado da População Brasileira Vol. 9 Núm. 233 Pág. 94-114
2022 GIGAPP
Francisco, Eduardo de Rezende Costa de Almeida, Rubens Camelo Pacheco, José Dinis Veloso Almeida, Lisa Kalil de
Divulgação científica sob a lógica dominada por serviço
Divulgação científica sob a lógica dominada por serviço Vol. 21 Núm. 1 Pág. 60-68
2021 Revista Pretexto
Costa, Inara Regina Batista da Veiga, Ricardo Teixeira
La innovación corporativa, la imaginiería y los imaginieros
La innovación corporativa, la imaginiería y los imaginieros Vol. 1 Núm. 1 Pág. 37-52
2021 REICIT
Carreño, Alvaro José Alfonzo
Percepción de los docentes sobre sus acciones innovadoras
Percepción de los docentes sobre sus acciones innovadoras Vol. 23 Núm. 3 Pág. 6
2020 Educación y educadores
Leal Fonseca, Diego Ernesto Rojas De Francisco, Laura I. Ortiz-Pradilla, Tatiana Monroy-Osorio, Juan Carlos
Review of the theoretical underpinnings in the creative tourism research field
Review of the theoretical underpinnings in the creative tourism research field Vol. 15 Núm. 1 Pág. 11-22
2019 Tourism & Management Studies
Ferreira Carvalho, Rui Miguel Costa, Carlos Ferreira, Ana Maria
Consumption of boutique hotel experiences as revealed by electronic word-of-mouth
Consumption of boutique hotel experiences as revealed by electronic word-of-mouth Vol. 15 Núm. 2 Pág. 33-45
2019 Tourism & Management Studies
Parolin, Carolina Fiuza Boeing, Ricardo
The effect of online and offline experiential marketing on brand equity in the hotel sector
The effect of online and offline experiential marketing on brand equity in the hotel sector Vol. 22 Núm. 1 Pág. 22-41 ARTICULO
2018 Spanish journal of marketing-ESIC
Castañeda García, José Alberto Valle Galindo, Andrea del Martínez Suárez, Rocío
Asociaciones conceptuales, prácticas, críticas y de tendencia en la co-creación de valor
Asociaciones conceptuales, prácticas, críticas y de tendencia en la co-creación de valor Vol. 12 Núm. 45 Pág. 39-58 ARTICULO
2018 Revista Empresarial
Hurtado Cardona, Olga Lucía
Tendências do consumidor em turismo: a oferta no Paraná (Brasil) para demandantes de experiências
Tendências do consumidor em turismo: a oferta no Paraná (Brasil) para demandantes de experiências Núm. 16 Pág. 143-164 ARTICULO
2018 Investigaciones Turísticas
Lima Santos, Marina Gonçalves, Débora Andrade Souza, Adriely Gândara, José Manoel
When being international is worth it
When being international is worth it Vol. 10 Núm. 1 Pág. 30-43 ARTICULO
2015 Revista Eletrônica de Negócios Internacionais
Galhanone, Renata Fernandes Suzuki, Rúbia Harumi Amorim, Marília Aparecida Trizi Hernandez, José Mauro da Costa
Processes of organisational culture change to adopt co-creative procedures
Processes of organisational culture change to adopt co-creative procedures Vol. 10 Núm. 1 Pág. 70-83 ARTICULO
2015 Revista Eletrônica de Negócios Internacionais
Barbara, Bianca Zapparoli Las Casas, Alexandre Luzzi
Methods and techniques facilitators of co-creation innovation in master programs for postgraduate market
Methods and techniques facilitators of co-creation innovation in master programs for postgraduate market Vol. 10 Núm. 1 Pág. 101-124 ARTICULO
2014 Intangible Capital
Ribes Giner, Gabriela Peralt Rillo, Agustín
Multi-Channel perspective of value in the service dominant logic of Marketing
Multi-Channel perspective of value in the service dominant logic of Marketing Núm. 24 Pág. 105-114 ARTICULO
2013 Diálogo
Brambilla, Flávio Régio
Expanding the open innovation concept
Expanding the open innovation concept Vol. 7 Núm. 3 Pág. 737-754
2010 JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
Rodrigues, Leonel Cezar Maccari, Emerson Antonio Campanario, Milton de Abreu

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024