The Emergence of Complexity, Fluency, and Accuracy in the Oral and Written Production of Five Chinese Learners of English (2006) Larsen-Freeman, Diane Applied linguistics Vol. 27 Núm. 4 Pág. 590-619

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Development of written language in Spanish as a foreign language in the context of autonomous study
Development of written language in Spanish as a foreign language in the context of autonomous study Núm. 41 Pág. 8 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Liu, Jing
The role of syntactic and lexical complexity in undergraduate writing quality
The role of syntactic and lexical complexity in undergraduate writing quality Núm. 47 Pág. 251-274 ARTICULO
2024 Ibérica
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 69-85 ARTICULO
2023 Íkala
García, Edgar Emmanuell Lengeling, Martha Mora Pablo, Irasema Conaway Arroyo, Lisa Marie
Recurrent and not-so-recurrent pragmatic errors in academic writing in English as a Foreign Language
Recurrent and not-so-recurrent pragmatic errors in academic writing in English as a Foreign Language Vol. 28 Núm. 1 Pág. 173-192 ARTICULO
2022 LFE
Mestre Mestre, Eva M.
El desarrollo dinámico de la expresión escrita de alumnos chinos que estudian la lengua española
El desarrollo dinámico de la expresión escrita de alumnos chinos que estudian la lengua española Núm. 2 Pág. 29-60
2022 RASAL lingüística
Li, Jing Cai, Yazhi
Dinámica del error de concordancias plurales en un corpus de cuatro aprendientes italianos de español L2
Dinámica del error de concordancias plurales en un corpus de cuatro aprendientes italianos de español L2 Vol. 14 Núm. 29 Pág. 100-125 ARTICULO
2020 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Marafioti, Pablo Ezequiel
Exploring the effects of pre-task planning time on EFL learners’ narrative writing
Exploring the effects of pre-task planning time on EFL learners’ narrative writing Vol. 13 Núm. 4 Pág. 2 ARTICULO
2020 Bellaterra
Ashoori Tootkaboni, Arezoo Pakzadian, Maryam
Un estudio lexicométrico a la escritura de los aspirantes a un postgrado en lingüística
Un estudio lexicométrico a la escritura de los aspirantes a un postgrado en lingüística Vol. 41 Núm. 77 Pág. 33-53 ARTICULO
2020 Lingüística y Literatura
Cisneros Estupiñán, Mireya Olave, Giohanny Serna Pinto, María Alicia
The effects of using collaborative writing vs. peer review treatments on subsequent individual writings
The effects of using collaborative writing vs. peer review treatments on subsequent individual writings Núm. 19 Pág. 32-61 ARTICULO
2019 Huarte de San Juan
Bueno Alastuey, María Camino Rodero Albaiceta, Seila
Corpus-based study of L3 acquisition on Spanish past tense
Corpus-based study of L3 acquisition on Spanish past tense Núm. 14 Pág. 105-115 ARTICULO
2019 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Lu, Hui-Chuan Chung Cheng, An Hung, Sheng-Yun
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL Vol. 32 Núm. 1 Pág. 125-154 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Mavrou, Irini Ainciburu, Cecilia
El léxico disciplinar en la educación universitaria
El léxico disciplinar en la educación universitaria Vol. 27 Núm. 1 Pág. 249-266 ARTICULO
2019 Panorama Económico
Cisneros Estupiñán, Mireya Olave, Giohanny
Study of accuracy and grammatical complexity in EFL writing
Study of accuracy and grammatical complexity in EFL writing Vol. 18 Núm. 1 Pág. 71-89 ARTICULO
2018 IJES
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
Analysis of the effect of CLIL programmes on the written competence of secondary education students
Analysis of the effect of CLIL programmes on the written competence of secondary education students Núm. 35 Pág. 169-184 ARTICULO
2017 Revista de Filología de la Universidad de La Laguna
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
La influencia de la manipulación del tiempo en la complejidad, corrección y fluidez lingüísticas de tareas escritas en lengua extranjera
La influencia de la manipulación del tiempo en la complejidad, corrección y fluidez lingüísticas de tareas escritas en lengua extranjera Núm. 29 Pág. 7-26 ARTICULO
2017 Sintagma
Mavrou, Irini Mariela Villar, Claudia
Evaluating short-term changes in L2 complexity development
Evaluating short-term changes in L2 complexity development Núm. 63 Pág. 43-76 ARTICULO
2015 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Bulté, Bram Housen, Alex
The written competence of Spanish secondary education students in bilingual and non-bilingual programs
The written competence of Spanish secondary education students in bilingual and non-bilingual programs Núm. 24 Pág. 47-61 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
The effect of program type and proficiency level on learners' written production
The effect of program type and proficiency level on learners' written production Núm. 24 Pág. 211-226 ARTICULO
2011 Revista española de lingüística aplicada
Serrano Serrano, Raquel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024