The impact of intellectual ability and metacognition on learning: New support for the threshold of problematicity theory (2006) Prins, Frans J. Veenman, Marcel V. J. Elshout, Jan J. Learning and instruction. The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction Núm. 4 Pág. 374-387

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La inclusión en la escuela
La inclusión en la escuela Núm. 34 Pág. 67-80 ARTICULO
2021 Qurriculum
Díaz Pino, Alejandra Alexia Bueno Álvarez, José Antonio
Assessing self-regulated learning in early childhood education
Assessing self-regulated learning in early childhood education Vol. 22 Núm. 2 Pág. 278-283 ARTICULO
2010 Psicothema
de la Fuente Arias, Jesús Lozano Díaz, Antonia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024