The Unhealthy = Tasty Intuition and Its Effects on Taste Inferences, Enjoyment, and Choice of Food Products (2006) Hoyer, Wayne D Raghunathan, Rajagopal Naylor, Rebecca Walker Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 70 Núm. 4 Pág. 170-184

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Consumer attitudes in the election of functional foods
Consumer attitudes in the election of functional foods Vol. 21 Núm. 1 Pág. 65-79 ARTICULO
2017 Spanish journal of marketing-ESIC
Küster Boluda, Inés Vidal Capilla, Isabel
Alimentos reducidos en grasas y neuromarketing
Alimentos reducidos en grasas y neuromarketing Vol. 2 Núm. 5 Pág. 1 ARTICULO
2013 3c Empresa
Vila López, Natalia Küster Boluda, Inés
The communication of health claims for foods
The communication of health claims for foods Vol. 5 Núm. 2 Pág. 255-269 ARTICULO
2013 Catalan journal of communication & cultural studies
Puiggròs Llavinés, Francesc

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024