Multi-group covariance and mean structure modeling of the relationship between the WAIS-III common factors and sex and educational attainment in Spain (2006) Hessen, David J. Colom, Roberto van de Sluis, Sophie Abad García, Francisco José Wicherts, Jelte M. Dolan, Conor V. Intelligence. a multidisciplinary journal Vol. 34 Núm. 2 Pág. 193-210

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Factors that influence academic performance
Factors that influence academic performance Vol. 43 Núm. 2 Pág. 1-17 ARTICULO
2019 Educación
Martí Ballester, Carmen Pilar
Ikasleen arrazoibide kognitiboa aztertzeko euskarazko proba. Ezaugarriak eta sexuaren araberako desberdintasunak
Ikasleen arrazoibide kognitiboa aztertzeko euskarazko proba. Ezaugarriak eta sexuaren araberako desberdintasunak Vol. 29 Núm. 1 Pág. 81-94 ARTICULO
2017 Tantak
Elosua Oliden, Paula Egaña Elosua, María
Partial scalar invariance and observed differences across gender in a reasoning test battery
Partial scalar invariance and observed differences across gender in a reasoning test battery Vol. 27 Núm. 3 Pág. 296-302 ARTICULO
2015 Psicothema
Elosua Oliden, Paula Mujika Lizaso, Josu

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024