Relations Between Adolescents' Text Processing and Reasoning (2005) Goldman, Susan R. Wolfe, Michael B. W. Cognition and instruction Vol. 23 Núm. 4 Pág. 467-502
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Comprehension processes on question-answering activities Vol. 20 Núm. 56 Pág. 1-26 ARTICULO | 2022 | Electronic journal of research in educational psychology |
Máñez Sáez, Ignacio
Vidal-Abarca Gámez, Eduardo
Magliano, Joseph P.
|
How do students integrate multiple texts? Vol. 36 Núm. 3 Pág. 599-626 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
List, Alexandra
Du, Hongcui
Lee, Hye Yeon
|
Integrating Content and Literacy in Social Studies Vol. 45 Núm. 4 Pág. 517-554 ARTICULO | 2017 | Theory and research in social education |
Reisman, Abby
|
Toma de notas en lectura de textos múltiples Vol. 34 Núm. 4 Pág. 449-464 ARTICULO | 2011 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Gil Pelluch, Laura
Ávila Clemente, Vicenta
Ferrer Manchón, Antonio M.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024