Relations Between Adolescents' Text Processing and Reasoning (2005) Goldman, Susan R. Wolfe, Michael B. W. Cognition and instruction Vol. 23 Núm. 4 Pág. 467-502

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Comprehension processes on question-answering activities
Comprehension processes on question-answering activities Vol. 20 Núm. 56 Pág. 1-26 ARTICULO
2022 Electronic journal of research in educational psychology
Máñez Sáez, Ignacio Vidal-Abarca Gámez, Eduardo Magliano, Joseph P.
How do students integrate multiple texts?
How do students integrate multiple texts? Vol. 36 Núm. 3 Pág. 599-626 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
List, Alexandra Du, Hongcui Lee, Hye Yeon
Integrating Content and Literacy in Social Studies
Integrating Content and Literacy in Social Studies Vol. 45 Núm. 4 Pág. 517-554 ARTICULO
2017 Theory and research in social education
Reisman, Abby
Toma de notas en lectura de textos múltiples
Toma de notas en lectura de textos múltiples Vol. 34 Núm. 4 Pág. 449-464 ARTICULO
2011 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Gil Pelluch, Laura Ávila Clemente, Vicenta Ferrer Manchón, Antonio M.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024