The Internal Structure of Language Learning Motivation and Its Relationship with Language Choice and Learning Effort (2005) Csizér, Kata Dörnyei, Zoltán Modern language journal Vol. 89 Núm. 1 Pág. 19-36
- Número de citas: 26 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 20 LINGUISTICA 15 FILOLOGIA MODERNA 4 EDUCACION 10 COMUNICACION 4 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Unveiling American values using sitcoms Núm. 37 Pág. 89-104 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Larrea Espinar, Ángela María
Raigón Rodríguez, Antonio
|
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme Núm. 86 Pág. 81-93 ARTICULO | 2021 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Chen, Yu
Zhao, Dan
Qi, Shen
|
Las actitudes lingüísticas de estudiantes universitarios extranjeros de ELE hacia la modalidad lingüística andaluza Núm. 33 Pág. 201-216 ARTICULO | 2020 | Porta Linguarum |
Crismán Pérez, Rafael
Núñez Vázquez, Isabel
|
El uso de las 'sitcoms' para el aprendizaje cultural en el aula de idiomas Núm. 19 Pág. 131-156 ARTICULO | 2019 | Elia |
Raigón Rodríguez, Antonio
Larrea Espinar, Ángela María
|
Exploring the L2 Motivational Self System in Spain Núm. 17 Pág. 43-73 ARTICULO | 2019 | Journal of English Studies |
Brady, Imelda Katherine
|
Aprendizaje simultáneo del inglés y el español en China Vol. 52 Núm. 100 Pág. 381-406 ARTICULO | 2019 | Revista signos |
Lu, Xiuchuan
Zheng, Yongyan
Ren, Wei
|
Sitcoms as a tool for cultural learning in the EFL classroom Núm. 56 Pág. 33-50 ARTICULO | 2019 | Pixel-Bit |
Larrea Espinar, Ángela María
Raigón Rodríguez, Antonio
|
Students’ motivation to choose language itineraries in the degree of primary education Núm. 31 Pág. 21-35 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Fernández Costales, Alberto
González Riaño, Xosé Antón
|
La motivación en el aprendizaje de ELE Núm. 79 Pág. 79-98 ARTICULO | 2019 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Lu, Xiuchuan
Zheng, Yongyan
Ren, Wei
|
Attitudes to English and Motivation to Continue Learning English in a Tertiary Education Setting Vol. 25 Núm. 1 Pág. 9-27 ARTICULO | 2019 | LFE |
Kabalin Borenić, Višnja
|
Challenges in multi-language pronunciation teaching Núm. 79 Pág. 99-118 ARTICULO | 2019 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Jiaqi, Liu
Ting, Zeng
Xiuchuan, Lu
|
Instant-messaging for improving literacy and communication skills in FLT Vol. 26 Núm. 2 Pág. 19-29 ARTICULO | 2018 | The EuroCALL Review |
Garrote Salazar, Marta
|
Engineering students’ motivational variables towards English and the learning of the English language Vol. 23 Núm. 1 Pág. 31-44 ARTICULO | 2017 | LFE |
Amengual Pizarro, Marian
|
The Impact of Type of Approach (CLIL Versus EFL) and Methodology (Book-Based Versus Project Work) on Motivation Núm. 23 Pág. 41-57 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Lasagabaster Herrarte, David
López Beloqui, Raquel
|
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49 | 2014 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL Núm. 9 Pág. 23-32 ARTICULO | 2014 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO | 2014 | Odisea |
Fernández Fontecha, Almudena
|
La motivación en el aprendizaje de ELE de los estudiantes de traducción e interpretación en Flandes según el "Sistema motivacional del Yo" de Zoltán Dörnyei Núm. 18 Pág. 21 ARTICULO | 2014 | MarcoELE |
Moreno Bruna, Ana María
|
A preliminary study on motivation and gender in CLIL and non-CLIL types of instruction Vol. 14 Núm. 1 Pág. 27-48 ARTICULO | 2014 | IJES |
Fernández Fontecha, Almudena
Canga Alonso, Andrés
|
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages Núm. 49 Pág. 13-28 ARTICULO | 2014 | Miscelánea |
Canga Alonso, Andrés
Fernández Fontecha, Almudena
|
El español coloquial Núm. 17 Pág. 3 ARTICULO | 2013 | MarcoELE |
Al-Momani, Renad R.
|
Informar o persuadir a los viajeros Núm. 18 Pág. 81-94 ARTICULO | 2012 | Aula |
Blanco Gómez, María Luisa
|
Complexity of L2 Motivation in an Asian ESL Setting Núm. 18 Pág. 115-132 ARTICULO | 2012 | Porta Linguarum |
Shahbaz, Muhammad
Liu, Yongbing
|
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge Núm. 9 Pág. 39-62 ARTICULO | 2012 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Fernández Fontecha, Almudena
Terrazas Gallego, Melania
|
Aprender español en USA Núm. 34 Pág. 145-153 ARTICULO | 2010 | Comunicar |
Fonseca Mora, María del Carmen
García Barroso, Lorena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024