The Internal Structure of Language Learning Motivation and Its Relationship with Language Choice and Learning Effort (2005) Csizér, Kata Dörnyei, Zoltán Modern language journal Vol. 89 Núm. 1 Pág. 19-36

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Unveiling American values using sitcoms
Unveiling American values using sitcoms Núm. 37 Pág. 89-104 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Larrea Espinar, Ángela María Raigón Rodríguez, Antonio
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme Núm. 86 Pág. 81-93 ARTICULO
2021 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Chen, Yu Zhao, Dan Qi, Shen
Las actitudes lingüísticas de estudiantes universitarios extranjeros de ELE hacia la modalidad lingüística andaluza
Las actitudes lingüísticas de estudiantes universitarios extranjeros de ELE hacia la modalidad lingüística andaluza Núm. 33 Pág. 201-216 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Crismán Pérez, Rafael Núñez Vázquez, Isabel
El uso de las 'sitcoms' para el aprendizaje cultural en el aula de idiomas
El uso de las 'sitcoms' para el aprendizaje cultural en el aula de idiomas Núm. 19 Pág. 131-156 ARTICULO
2019 Elia
Raigón Rodríguez, Antonio Larrea Espinar, Ángela María
Exploring the L2 Motivational Self System in Spain
Exploring the L2 Motivational Self System in Spain Núm. 17 Pág. 43-73 ARTICULO
2019 Journal of English Studies
Brady, Imelda Katherine
Aprendizaje simultáneo del inglés y el español en China
Aprendizaje simultáneo del inglés y el español en China Vol. 52 Núm. 100 Pág. 381-406 ARTICULO
2019 Revista signos
Lu, Xiuchuan Zheng, Yongyan Ren, Wei
Sitcoms as a tool for cultural learning in the EFL classroom
Sitcoms as a tool for cultural learning in the EFL classroom Núm. 56 Pág. 33-50 ARTICULO
2019 Pixel-Bit
Larrea Espinar, Ángela María Raigón Rodríguez, Antonio
Students’ motivation to choose language itineraries in the degree of primary education
Students’ motivation to choose language itineraries in the degree of primary education Núm. 31 Pág. 21-35 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Fernández Costales, Alberto González Riaño, Xosé Antón
La motivación en el aprendizaje de ELE
La motivación en el aprendizaje de ELE Núm. 79 Pág. 79-98 ARTICULO
2019 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Lu, Xiuchuan Zheng, Yongyan Ren, Wei
Attitudes to English and Motivation to Continue Learning English in a Tertiary Education Setting
Attitudes to English and Motivation to Continue Learning English in a Tertiary Education Setting Vol. 25 Núm. 1 Pág. 9-27 ARTICULO
2019 LFE
Kabalin Borenić, Višnja
Challenges in multi-language pronunciation teaching
Challenges in multi-language pronunciation teaching Núm. 79 Pág. 99-118 ARTICULO
2019 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Jiaqi, Liu Ting, Zeng Xiuchuan, Lu
Instant-messaging for improving literacy and communication skills in FLT
Instant-messaging for improving literacy and communication skills in FLT Vol. 26 Núm. 2 Pág. 19-29 ARTICULO
2018 The EuroCALL Review
Garrote Salazar, Marta
Engineering students’ motivational variables towards English and the learning of the English language
Engineering students’ motivational variables towards English and the learning of the English language Vol. 23 Núm. 1 Pág. 31-44 ARTICULO
2017 LFE
Amengual Pizarro, Marian
The Impact of Type of Approach (CLIL Versus EFL) and Methodology (Book-Based Versus Project Work) on Motivation
The Impact of Type of Approach (CLIL Versus EFL) and Methodology (Book-Based Versus Project Work) on Motivation Núm. 23 Pág. 41-57 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Lasagabaster Herrarte, David López Beloqui, Raquel
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49
2014 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Fernández Fontecha, Almudena
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL Núm. 9 Pág. 23-32 ARTICULO
2014 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Fernández Fontecha, Almudena
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO
2014 Odisea
Fernández Fontecha, Almudena
La motivación en el aprendizaje de ELE de los estudiantes de traducción e interpretación en Flandes según el "Sistema motivacional del Yo" de Zoltán Dörnyei
La motivación en el aprendizaje de ELE de los estudiantes de traducción e interpretación en Flandes según el "Sistema motivacional del Yo" de Zoltán Dörnyei Núm. 18 Pág. 21 ARTICULO
2014 MarcoELE
Moreno Bruna, Ana María
A preliminary study on motivation and gender in CLIL and non-CLIL types of instruction
A preliminary study on motivation and gender in CLIL and non-CLIL types of instruction Vol. 14 Núm. 1 Pág. 27-48 ARTICULO
2014 IJES
Fernández Fontecha, Almudena Canga Alonso, Andrés
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages
Motivation and L2 Receptive Vocabulary Knowledge of Spanish EFL Learners at the Official School of Languages Núm. 49 Pág. 13-28 ARTICULO
2014 Miscelánea
Canga Alonso, Andrés Fernández Fontecha, Almudena
El español coloquial
El español coloquial Núm. 17 Pág. 3 ARTICULO
2013 MarcoELE
Al-Momani, Renad R.
Informar o persuadir a los viajeros
Informar o persuadir a los viajeros Núm. 18 Pág. 81-94 ARTICULO
2012 Aula
Blanco Gómez, María Luisa
Complexity of L2 Motivation in an Asian ESL Setting
Complexity of L2 Motivation in an Asian ESL Setting Núm. 18 Pág. 115-132 ARTICULO
2012 Porta Linguarum
Shahbaz, Muhammad Liu, Yongbing
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge Núm. 9 Pág. 39-62 ARTICULO
2012 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Fernández Fontecha, Almudena Terrazas Gallego, Melania
Aprender español en USA
Aprender español en USA Núm. 34 Pág. 145-153 ARTICULO
2010 Comunicar
Fonseca Mora, María del Carmen García Barroso, Lorena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024