Effects of Online Academic Lectures on ESL Listening Comprehension, Incidental Vocabulary Acquisition, and Strategy Use (2004) Hegelheimer, Volker Smidt, Esther Computer assisted language learning Vol. 17 Núm. 5 Pág. 517-556
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 2 EDUCACION 3 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effects of Digital Short Stories on the Development of Listening Skills Núm. 20 Pág. 65-84 | 2020 | Gist |
Çetin Köroğlu, Zeynep
|
Design of a Checklist for Evaluating Language Learning Websites Núm. 30 Pág. 23-41 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Moreno Fuentes, Elena
Risueño Martínez, Jesús J.
|
Are Listening Skills Best Enhanced Through the Use of Multimedia Technology Núm. 32 Pág. 60-72 ARTICULO | 2017 | Digital Education Review |
Sejdiu, Sejdi
|
Developing students' listening metacognitive strategies using online videotext self-dictation-generation learning activity Vol. 22 Núm. 1 Pág. 3-19 ARTICULO | 2014 | The EuroCALL Review |
Chang, Ching
Chang, Chih-Kai
|
The relationship between language proficiency and Iranian EFL learners' knowledge of vocabulary depth versus vocabulary breadth Vol. 6 Núm. 2 Pág. 96-111 | 2013 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Tahmasebi, Gholam-Ali
Haghverdi, Hamidreza
Ghaedrahmat, Mehdi
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024