Establishing Relational Responding in Accordance with More-than and Less-than as Generalized Operant Behavior in Young Children (2004) Friman, Patrick Barnes-Holmes, Yvonne Smeets, Paul M. Barnes-Holmes, Dermot Strand, Paul International journal of psychology and psychological therapy Vol. 4 Núm. 3 Pág. 531-558
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 4 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Relación del temperamento, la experiencia del yo y la impulsividad con tareas de "priming" y toma de decisiones. Un enfoque desde la Teoría de los Marcos Relacionales Vol. 18 Núm. 1 Pág. 58-86 ARTICULO | 2021 | EduPsykhé |
Tomás del Río, Juan Carlos
Gordillo León, Fernando
Cernuda Aspe, Marta
|
A Review of Empirical Relational Frame Theory Articles in Children and Adolescents with Developmental Disabilities Vol. 2 Núm. 1 Pág. 17-26 ARTICULO | 2014 | European Journal of Child Development, Education and Psychopathology |
Ruiz Sánchez, L. Jorge
Rodríguez, Mª del Mar Montoya
|
A Review of Empirical Relational Frame Theory Articles in Children and Adolescents with Developmental Disabilities Vol. 1 Núm. 1 Pág. 17-26 ARTICULO | 2013 | European Journal of Child Development, Education and Psychopathology |
Ruiz Sánchez, L. Jorge
Rodríguez, Mª del Mar Montoya
|
A Comparative Study of Journals Quality based on Web of Science, Scopus and Google Scholar: A Case Study with IJP&PT Vol. 12 Núm. 3 Pág. 453-480 ARTICULO | 2012 | International journal of psychology and psychological therapy |
Gil Roales-Nieto, Jesús
O'Neill, Brenna
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Dec-2024