How students use texts to learn and reason about historical uncertainty (1994) Perfetti, Charles A. Britt, M. Anne Rouet, Jean François Georgi, Mara C. Mason, Robert Cognitive and instructional processes in history and the social sciences

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The influence of multiperspectivity in history texts on students’ representations of a historical event
The influence of multiperspectivity in history texts on students’ representations of a historical event Vol. 38 Núm. 3 Pág. 1295-1315
2023 European journal of psychology of education
Kropman, Marc van Drie, Jannet Van Boxtel, Carla
La investigación en didáctica de la historia
La investigación en didáctica de la historia Núm. 5 Pág. 33-58
2007 RESEÑAS de Enseñanza de la Historia
Henríquez, Rodrigo Pagès Blanch, Joan
La investigación en didáctica de la historia
La investigación en didáctica de la historia Núm. 7 Pág. 63-84 ARTICULO
2004 Educación XX1
Henríquez, Rodrigo Pagès Blanch, Joan

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024