Learning in activity (2014) Greeno, James G. Engeström, Yrjö The cambridge handbook of the learning sciences

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
UBUIngenio: extracurricular enrichment programme for the improvement of high ability students’ creative thinking
UBUIngenio: extracurricular enrichment programme for the improvement of high ability students’ creative thinking Vol. 55 Núm. 0 Pág. 212-218
2023 Revista Latinoamericana de Psicología
Orozco Gómez, Martha Bogdan Toma, Radu Cuesta Gómez, José Luis Merino Martínez, María
Curriculum design for social, cognitive and emotional engagement in Knowledge Building
Curriculum design for social, cognitive and emotional engagement in Knowledge Building Núm. 18 Pág. 31 ARTICULO
2021 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Zhu, Gaoxia Raman, Preeti Xing, Wanli Slotta, Jim
Desenvolvimento da Teoria Histórico-Cultural da Atividade em três gerações
Desenvolvimento da Teoria Histórico-Cultural da Atividade em três gerações Vol. 43 Núm. 3 Pág. 919-948
2018 Roteiro
Cenci, Adriane Damiani, Magda Floriana
La incorporación de los fondos de conocimiento e identidad en la Escuela Normal de Texcoco, México
La incorporación de los fondos de conocimiento e identidad en la Escuela Normal de Texcoco, México Núm. 2 Pág. 9-25 ARTICULO
2017 Contextos educativos
Subero, David Brito, Luis Fernando Esteban Guitart, Moisès
What counts as response and intervention in RTI? a sociocultural analysis
What counts as response and intervention in RTI? a sociocultural analysis Vol. 22 Núm. 4 Pág. 949-954 ARTICULO
2010 Psicothema
Artiles, Alfredo J. Kozleski, Elizabeth B.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024