Developing, Applying, and Testing FILMIP (2019) Bort Mir, Lorena

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Artículo citante Anualidad Localización Autores
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Identifying Metaphors in TV Commercials with FILMIP Núm. 19 Pág. 23-46 ARTICULO
2021 Journal of English Studies
Bort Mir, Lorena
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Going Up Is Always Good: A Multimodal Analysis of Metaphors in a TV Ad with FILMIP, the Filmic Metaphor Identification Procedure Núm. 28 Pág. 189-201 ARTICULO
2020 Complutense Journal of English Studies
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Visual Metaphor: Structure and process, ed. Steen, Gerard J. , Amsterdam: John Benjamins Publishing, 2018
Visual Metaphor: Structure and process, ed. Steen, Gerard J. , Amsterdam: John Benjamins Publishing, 2018 Núm. 22 Pág. 171-174 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2019 Cultura, lenguaje y representación = Culture, language and representation
Bort Mir, Lorena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024