A multimodal approach to metadiscourse as an organizational tool in lectures (2018) Bernad-Mechó, Edgar
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIA HISPANICA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teaching multimodal metadiscourse in academic English as a foreign language Núm. 4 Pág. 155-172 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Carrió Pastor, María Luisa
|
Applying Appraisal theory for the interpretation of experienced researchers’ interviews on Open Access Vol. 55 Núm. 109 Pág. 481-500 ARTICULO | 2022 | Revista signos |
Fortanet Gómez, Inmaculada
|
Combining Multimodal Techniques to Approach the Study of Academic Lectures Vol. 43 Núm. 1 Pág. 178-198 ARTICULO | 2021 | Atlantis |
Bernad-Mechó, Edgar
|
The Dimensions of EMI in the International Classroom Pág. 1-20 | 2020 | Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education |
Fortanet Gómez, Inmaculada
|
A multimodal approach to business presentations for the tourism industry Núm. 37 Pág. 39-64 ARTICULO | 2019 | Ibérica |
Palmer Silveira, Juan Carlos
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Apr-2024