Pràctiques plurilingües d'escolars d'un institut superdivers (2016) Llompart Esbert, Julia

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l’aula
Explorar la interacció per entendre les polítiques lingüístiques practicades a l’aula Vol. 16 Núm. 1 Pág. 2 ARTICULO
2023 Bellaterra
Llompart Esbert, Julia Nussbaum Capdevila, Lucila
La intermediación lingüística por parte de menores (ILM) desde la perspectiva de los progenitores
La intermediación lingüística por parte de menores (ILM) desde la perspectiva de los progenitores Vol. 108 Núm. 4 Pág. 4 ARTICULO
2023 Papers
Vargas Urpí, Mireia Romero Moreno, Aran
Más allá de los límites escolares
Más allá de los límites escolares Vol. 15 Núm. 2 Pág. 3 ARTICULO
2022 Bellaterra
Reyes Izquierdo, Charo
Aproximación etnográfica al proceso de inclusión de alumnado inmigrante en un centro educativo
Aproximación etnográfica al proceso de inclusión de alumnado inmigrante en un centro educativo Vol. 15 Núm. 2 Pág. 2 ARTICULO
2022 Bellaterra
Rodríguez Navarro, Henar Gómez González, Francisco Javier Rubia Avi, Mariano Rodríguez Medina, Jairo
Lenguas, migraciones y escuela
Lenguas, migraciones y escuela Núm. 94 Pág. 30-35 ARTICULO
2021 Textos de didáctica de la lengua y la literatura
Llompart Esbert, Julia
ls models lingüístics de l’educació obligatòria a la Comunitat Autònoma Basca i a Catalunya
ls models lingüístics de l’educació obligatòria a la Comunitat Autònoma Basca i a Catalunya Núm. 75 Pág. 27-45 ARTICULO
2021 Revista de llengua i dret
Flors Mas, Avel·lí Manterola Garate, Ibon
Els usos lingüístics a les aules de secundària a Catalunya i el País Valencià
Els usos lingüístics a les aules de secundària a Catalunya i el País Valencià Núm. 70 Pág. 103-116 ARTICULO
2018 Revista de llengua i dret
Flors Mas, Avel·lí
Secundaria. Jugar a lingüistas
Secundaria. Jugar a lingüistas Núm. 488 Pág. 40-45 ARTICULO
2018 Cuadernos de pedagogía
Llompart Esbert, Julia González Freijo, Amparo
La transmissió lingüística intergeneracional inversa: quan fills i filles ensenyen llengua als progenitors
La transmissió lingüística intergeneracional inversa: quan fills i filles ensenyen llengua als progenitors Núm. 27 Pág. 63-76 ARTICULO
2017 Treballs de sociolingüística catalana
Llompart Esbert, Julia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Sep-2024