Multimodality and Cognitive Linguistics (2015) Pinar Sanz, María Jesús

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Challenging Male Gender Stereotypes in Children’s Picture Books
Challenging Male Gender Stereotypes in Children’s Picture Books Vol. 44 Núm. 1 Pág. 164-185 ARTICULO
2022 Atlantis
Moya Guijarro, Arsenio Jesús Martínez Mateo, Roberto
The representation of male characters in three challenging picture books
The representation of male characters in three challenging picture books Núm. 33 Pág. 101-116 ARTICULO
2021 Sintagma
Moya Guijarro, Arsenio Jesús
Un análisis multimodal de los elementos circunstanciales y ambientes de libros álbum que rompen estereotipos de género
Un análisis multimodal de los elementos circunstanciales y ambientes de libros álbum que rompen estereotipos de género Núm. 66 Pág. 207-228
2020 Estudios filológicos
Moya Guijarro, Arsenio Jesús Cañamares Torrijos, Cristina
A multimodal cognitive analysis of visual metonymies in picture books featuring same-sex-parent families
A multimodal cognitive analysis of visual metonymies in picture books featuring same-sex-parent families Vol. 18 Núm. 2 Pág. 372-396 ARTICULO
2020 Review of cognitive linguistics
Moya Guijarro, Arsenio Jesús Ruiz Cordero, María Begoña
The Role of Semiotic Metaphor in the Verbal-Visual Interplay of Three Children’s Picture Books. A Multisemiotic Systemic-Functional Approach
The Role of Semiotic Metaphor in the Verbal-Visual Interplay of Three Children’s Picture Books. A Multisemiotic Systemic-Functional Approach Vol. 38 Núm. 1 Pág. 35-52 ARTICULO
2016 Atlantis
Moya Guijarro, Arsenio Jesús

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Dec-2025