Nuevas perspectivas lingüísticas en la publicidad impresa anglosajona (2001) Cortés de los Ríos, María Enriqueta

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A linguistic analysis of the dominant axiological values in Moroccan drink brand names
A linguistic analysis of the dominant axiological values in Moroccan drink brand names Vol. 29 Núm. 2 Pág. 155-176 ARTICULO
2023 LFE
Cortés de los Ríos, María Enriqueta Azzahraa el Yamlahi, Fatima
A linguistic analysis of the dominant axiological values in Moroccan drink brand names
A linguistic analysis of the dominant axiological values in Moroccan drink brand names Vol. 29 Núm. 1 Pág. 155-176 ARTICULO
2023 LFE
Cortés de los Ríos, María Enriqueta Azzahraa el Yamlahi, Fatima
Evidentials and advertising
Evidentials and advertising Núm. 12 Pág. 1-12 ARTICULO
2017 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Cruz García, Laura
New perspectives on the translation of advertising
New perspectives on the translation of advertising Vol. 22 Núm. 2 Pág. 9-13 ARTICULO
2016 LFE
Cruz García, Laura
Selling an executive mba is a matter of rhetoric
Selling an executive mba is a matter of rhetoric Núm. 10 Pág. 141-153 ARTICULO
2011 RAEL
Martín de la Rosa, María Victoria
Cognitive devices to communicate the economic crisis
Cognitive devices to communicate the economic crisis Núm. 20 Pág. 81-106 ARTICULO
2010 Ibérica
Cortés de los Ríos, María Enriqueta
Overtness-covertness in advertising gender metaphors
Overtness-covertness in advertising gender metaphors Núm. 7 Pág. 111-148 ARTICULO
2009 Journal of English Studies
Velasco Sacristán, María Sol
A metaphor corpus in business press headlines
A metaphor corpus in business press headlines Núm. 15 Pág. 51-70 ARTICULO
2008 Ibérica
Herrera Soler, Honesto
Aportaciones al estudio de la metáfora en la física cuántica a partir de textos en inglés y en español
Aportaciones al estudio de la metáfora en la física cuántica a partir de textos en inglés y en español Núm. 13 Pág. 85-108 ARTICULO
2007 Ibérica
Cuadrado Esclapez, Georgina Bergé Legrand, Heliane

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Oct-2024