Teaching Music in English (2018) Bellés Calvera, Lucía Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 1 Pág. 109-140

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs Núm. 7 Pág. 25-44 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
García Núñez, Miriam N. Fraguela Vale, Raúl Bobadilla-Pérez, María
Experiencias de futuros docentes impartiendo cursos de IFE a estudiantes universitarios de música y literatura en México
Experiencias de futuros docentes impartiendo cursos de IFE a estudiantes universitarios de música y literatura en México Vol. 28 Núm. 2 Pág. 260-275 ARTICULO
2022 LFE
Zimányi, Krisztina Marzin, Emily Houde, Patricia Marie Anne
Sustained content language teaching
Sustained content language teaching Vol. 22 Núm. 2 Pág. 129-154 ARTICULO
2022 IJES
Reynolds, Barry Lee Shieh, Jin-Jy Ding, Chen Ha, Xuan Van
CLIL across the Curriculum, benefits that go beyond the classroom
CLIL across the Curriculum, benefits that go beyond the classroom Vol. 11 Núm. 1 Pág. 9-18
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024