Relationships between Second Language Learning Strategies and Language Proficiency in the Context of learner Autonomy and Selfregulation (1999) ARTICULO Oxford, Rebecca Revista Canaria de Estudios Ingleses Núm. 38 Pág. 109-126

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Language learning strategy use and levels of autonomy in online and traditional education
Language learning strategy use and levels of autonomy in online and traditional education Núm. 42 Pág. 147-160
2024 Porta Linguarum
Irgatoğlu, Aydan
Análisis de motivación de los estudiantes de inglés como segunda lengua en el contexto mexicano
Análisis de motivación de los estudiantes de inglés como segunda lengua en el contexto mexicano Vol. 7 Núm. 1 Pág. 31-39 ARTICULO
2021 Innoeduca
Alemán Aguilar, Carolina Guadalupe Portillo Vázquez, Marcos
Characterization of Autonomous Work in a Chilean English Pedagogy Program
Characterization of Autonomous Work in a Chilean English Pedagogy Program Vol. 23 Núm. 1 Pág. 16
2019 Revista Electrónica Educare
Correa Pérez, Roxanna Sanhueza Jara, María Gabriela
The relationship between language learning strategies and lexical complexity measures
The relationship between language learning strategies and lexical complexity measures Núm. 32 Pág. 37-52 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Kovacevic, Ervin
Fostering learner autonomy among pre-service efl teachers
Fostering learner autonomy among pre-service efl teachers Vol. 8 Núm. 3 Pág. 298-316 ARTICULO
2019 International Journal of Educational Psychology
Öztürk, Gökhan
The development of students` self-regulation as a means to foster foreign language acquisition
The development of students` self-regulation as a means to foster foreign language acquisition Núm. 27 Pág. 80-95 ARTICULO
2018 Encuentro
Chiknaverova, Karine
Strategies in young learners: A study case
Strategies in young learners: A study case Vol. 11 Núm. 23 Pág. 114-123 ARTICULO
2017 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Sánchez González, Eliodora Cáceres Lorenzo, María Teresa
Crosscultural differences in learning strategies and study-skills
Crosscultural differences in learning strategies and study-skills Núm. 8 Pág. 99-116 ARTICULO
2007 Porta Linguarum
Cubukcu, Feryal
¿Tienen los estudiantes de ciencias un patrón de estilos de aprendizaje que les es característico?
¿Tienen los estudiantes de ciencias un patrón de estilos de aprendizaje que les es característico? Núm. 11 Pág. 239-258 ARTICULO
2005 LFE
Pérez de Pereyra, Alicia I. Valle Aguirre de Quevedo, Lidia Edith del Romano, Elisa Aguilar de Espinosa, N. Beatriz

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024