Criteria for Re-defining Idioms: Are we Barking up the Wrong Tree? (2004) Bauer, L. Grant, L. Applied linguistics Vol. 25 Núm. 1 Pág. 38-61

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Lexical bundles in learner and expert academic writing
Lexical bundles in learner and expert academic writing Vol. 12 Núm. 1 Pág. 65-90 ARTICULO
2019 Bellaterra
Navarro Gil, Noelia Martínez Caro, Elena
The Effect of Explicit Teaching of Idioms on Strategy Choice for EFL Learners in a Reading Comprehension Test
The Effect of Explicit Teaching of Idioms on Strategy Choice for EFL Learners in a Reading Comprehension Test Núm. 6 Pág. 84-94 ARTICULO
2017 ReiDoCrea
Khoshhal, Yasin Hassaskhah, Jaleh
Multi-word lexical units in 12 textbooks
Multi-word lexical units in 12 textbooks Núm. 26 Pág. 333-348 ARTICULO
2013 Revista española de lingüística aplicada
López-Jiménez, María Dolores
Implementing Colloquial Language in the Classroom
Implementing Colloquial Language in the Classroom Núm. 4 Pág. 95-116 ARTICULO
2007 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Valdeón García, Roberto Antonio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024