Criteria for Re-defining Idioms: Are we Barking up the Wrong Tree? (2004) Bauer, L. Grant, L. Applied linguistics Vol. 25 Núm. 1 Pág. 38-61
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 3 LINGUISTICA 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical bundles in learner and expert academic writing Vol. 12 Núm. 1 Pág. 65-90 ARTICULO | 2019 | Bellaterra |
Navarro Gil, Noelia
Martínez Caro, Elena
|
The Effect of Explicit Teaching of Idioms on Strategy Choice for EFL Learners in a Reading Comprehension Test Núm. 6 Pág. 84-94 ARTICULO | 2017 | ReiDoCrea |
Khoshhal, Yasin
Hassaskhah, Jaleh
|
Multi-word lexical units in 12 textbooks Núm. 26 Pág. 333-348 ARTICULO | 2013 | Revista española de lingüística aplicada |
López-Jiménez, María Dolores
|
Implementing Colloquial Language in the Classroom Núm. 4 Pág. 95-116 ARTICULO | 2007 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Valdeón García, Roberto Antonio
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024