Faculty as reflective practitioners in emergency online teaching (2021) ARTICULO Jung, Insung Omori, Sawa Dawson, Walter P. Yamaguchi, Tomiko Lee, Seunghun J. International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 18 Pág. 3-0
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
El rendimiento académico universitario durante la pandemia. Un análisis comparativo entre las calificaciones y las percepciones del profesorado Vol. 24 Núm. 77 Pág. 5 ARTICULO | 2024 | RED |
Bethencourt Aguilar, Anabel
Sosa Alonso, Juan José
Castellanos Nieves, Dagoberto
Area Moreira, Manuel
|
Tourism and hospitality management faculty satisfaction towards flexible learning Vol. 10 Núm. 2 Pág. 127-159 ARTICULO | 2023 | Tuning journal for higher education |
Miranda, John Paul P.
Cruz, Maria Anna D.
|
Emerging strategies and challenges faced by professors during Emergency Remote Teaching (ERT) at a Colombian university Vol. 11 Núm. 1 Pág. 243-266 ARTICULO | 2023 | Tuning journal for higher education |
Valenzuela, Lina Sofía
Rodríguez Ramos, Yeny E.
Taquez Quenguan, Henry Arley
Concha, José Roberto
Ayala, Ana M.
Romero García, Laura
|
Instructional changes instigated by university faculty during the COVID‑19 pandemic Núm. 18 Pág. 44 ARTICULO | 2021 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Lee, Jihyun
Jung, Insung
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024