Curricular integration as a strategy to strengthen the educational process in public institutions in covid-19 times (2020) Julissa Rojas Bahamón, Magda Aguilar Cruz, Paola Julie Arbeláez Campillo, Diego Felipe Revista Inclusiones. Revista de Humanidades y Ciencias Sociales Vol. 7 Núm. 17 Pág. 233-241
- Número de citas: 16 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOSOFIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La publicación científica en docentes colombianos Vol. 16 Núm. 1 Pág. 72-89 | 2022 | Eduweb |
Julissa Rojas Bahamón, Magda
|
Perspectivas del diseño curricular en linea para la formación del docente de educación inicial Vol. 16 Núm. 1 Pág. 54-71 | 2022 | Eduweb |
Barberi Ruiz, Ormary Egleé
|
Docencia en educación superior Vol. 38 Núm. 99 Pág. 811-817 | 2021 | Revista de filosofía |
Crespo, Julio E.
Heinz, Pedro
Vega Gutiérrez, Oscar
|
Formation of prospective music art teachers’ readiness for inclusive educational activity Vol. 10 Núm. 45 Pág. 175-184 | 2021 | Revista Amazonia Investiga |
Ovcharenko, Natalia
Sysoieva, Svitlana
Samoilenko, Aleksandra
Chebotarenko, Olga
Bohianu, Kateryna
|
E-learning en tiempos de COVID. Vol. 15 Núm. 2 Pág. 55-68 | 2021 | Eduweb |
Marquina, Raymond
Alvarado, Angel
Benítez, Elisabeth
|
Evaluating the Effectiveness of Distance Learning Physical Education for Disabled Students Vol. 15 Núm. 3 Pág. 113-123 | 2021 | Eduweb |
Yu. Tarabrina, Natalia
Wilczewsk, Tomasz
|
Historical and translation discourse of Abay in the ethnopedagogic paradigm: Vol. 15 Núm. 3 Pág. 82-101 | 2021 | Eduweb |
Akhmetova, Bigaysha
Sautieva, Fatima
Mamieva, Zarema
Sultanovna Orazbayeva, Aitbibi
Islamova, Yulia
|
Internet design in a modern educational environment Vol. 12 Núm. 35 Pág. 235-245 | 2021 | Revista de la Universidad del Zulia |
Alieva, Zainab K.
Vaganova, Olga I.
Kirillova, Inna K.
Tsarapkina, Julia M.
Sesorova, Olga V.
|
Research of social expectations of university students in the dimensions of psychological well-being Vol. 15 Núm. 3 Pág. 124-138 | 2021 | Eduweb |
Semenov, Oleksandr
Oleshko, Petro
Tsymbal, Svitlana
Liashko, Vera
Shevchenko, Alyona
Popovych, Ihor
|
Managing teacher’s inclusive culture development Vol. 10 Núm. 44 Pág. 207-219 | 2021 | Revista Amazonia Investiga |
Boychuk, Yuriy
Kazachiner, Olena
Khliebnikova, Talina
|
Assessment of the quality of inclusive education in general education organizations of Russia Vol. 10 Núm. 45 Pág. 185-197 | 2021 | Revista Amazonia Investiga |
Konstantinovich, Eliseev Vladimir
Tafintseva, Lilia Mikhailovna
Dormidontov, Roman Alexandrovich
Dolmatova, Vera Nikolaevna
|
Role of foresight sessions in professional self-development of students Vol. 12 Núm. 35 Pág. 504-515 | 2021 | Revista de la Universidad del Zulia |
Dedov, Nikolay P.
Fantalova, Elena B.
Vaganova, Olga I.
Lapshova, Anna V.
Kuznetsov, Vladimir A.
|
Students as a subject of the e-learning environment Vol. 15 Núm. 3 Pág. 102-112 | 2021 | Eduweb |
Figol, Nadija
Teremko, Vasyl
Pobidash, Iryna
Lytvyn, Аеlita
Skorokhod, Tеtiana
Trishchuk, Ruslan
|
Development and implementation of project management skills in vocational institutions Vol. 15 Núm. 3 Pág. 235-244 | 2021 | Eduweb |
Sedykh, Ekaterina P. Sedykh
Zheltukhina, Marina
Vaganova, Olga I.
Lapshova, Anna V.
Frolova, Nina
|
The problem of ethnocultural identity in the studies of symbolic interactionism Vol. 15 Núm. 3 Pág. 245-256 | 2021 | Eduweb |
Redkina, Lyudmila
Zakiryanova, Irina
Vishnevsky, Vladimir
Chernova, Tatiana
|
Ways of conducting surveys in the student environment in remote format Vol. 15 Núm. 3 Pág. 225-234 | 2021 | Eduweb |
Lapshova, Anna V.
Vaganova, Olga I.
Ivanov, Vyacheslav A
Bulaeva, Marina N.
Kutepov, Maxim M.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024