District-level achievement gaps explain black and hispanic overrepresentation in special education (2020) ARTICULO Farkas, George Morgan, Paul L. Hillemeier, Marianne M Mitchell, Cynthia Woods, Adrienne D. Exceptional children Vol. 86 Núm. 4 Pág. 374-392
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Texas Special Education Cap's Associations With Disability Identification Disparities of Racial and Language Minority Students Vol. 89 Núm. 2 Pág. 125-141 ARTICULO | 2023 | Exceptional children |
Morgan, Paul L.
Woods, Adrienne D.
Wang, Yangyang
Gloski, Cecelia A.
|
School District Equity Initiatives That Impact Access to Accelerated and Advanced Learning Vol. 67 Núm. 4 Pág. 325-336 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Hertzog, Nancy B.
Lamb, Kristen N.
Balatico, A. J.
|
Predictors of Access to Gifted Education Vol. 88 Núm. 4 Pág. 341-358 ARTICULO | 2022 | Exceptional children |
Peters, Scott J.
Carter, James S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024