The Impact of Corporate Social Responsibility Disclosure on Corporate Reputation: A Non-professional Stakeholder Perspective (2018) Axjonow, Anastasia Ernstberger, Jürgen Pott, Christiane Journal of business ethics Vol. 151 Núm. 2 Pág. 429-450

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Corporate social responsibility and millennial consumer loyalty
Corporate social responsibility and millennial consumer loyalty Vol. 32 Núm. 6 Pág. 11 ARTICULO
2023 El profesional de la información
Martínez Sala, Alba María Monserrat Gauchi, Juan M. Quiles Soler, Mª Carmen
Corporate social reporting and assurance
Corporate social reporting and assurance Vol. 24 Núm. 2 Pág. 241-269 ARTICULO
2021 Revista de contabilidad = Spanish accounting review
García Sánchez, Isabel María
Identifying Links between Corporate Social Responsibility and Reputation: Some Considerations for Family Firms
Identifying Links between Corporate Social Responsibility and Reputation: Some Considerations for Family Firms Vol. 2 Núm. 2 Pág. 191-230 ARTICULO
2017 Journal of evolutionary studies in business
Melero Polo, Iguácel López Pérez, María

* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Jun-2024