Combining flipped classroom, project-based learning, and formative assessment strategies in engineering studies (2019) Moreno Ruiz, Lorenzo Castellanos Nieves, D. Popescu Braileanu, B. González González, Evelio José Sánchez de la Rosa, José Luis Groenwald, Claudia L. O. González González, Carina Soledad The International journal of engineering education Vol. 35 Núm. 6 Pág. 1673-1683

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The development soft skills and communication in English in engineering students
The development soft skills and communication in English in engineering students Núm. 8 Pág. 115-136 ARTICULO
2021 Digilec
Querol Julián, Mercedes Díez Ramírez, Javier
Planning, Communication and Active Methodologies
Planning, Communication and Active Methodologies Vol. 24 Núm. 2 Pág. 41-66 ARTICULO
2021 RIED
García Peñalvo, Francisco José García Holgado, Alicia Vázquez Ingelmo, Andrea Sánchez Prieto, José Carlos

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024