Clarifying the connections among giftedness, metacognition, self-regulation, and self-regulated learning (2019) ARTICULO Oppong, Ernestina Shore, Bruce M. Muis, Krista R. Gifted child quarterly Vol. 63 Núm. 2 Pág. 102-119

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Are Gifted Students Adapting Their Self-Regulated Learning Processes When Experiencing Challenging Tasks?
Are Gifted Students Adapting Their Self-Regulated Learning Processes When Experiencing Challenging Tasks? Vol. 66 Núm. 1 Pág. 3-22 ARTICULO
2022 Gifted child quarterly
Ridgley, Lisa M. Rubenstein, Lisa Da Via Callan, Gregory L.
Gestión de recursos cognitivos como factor modulador en la expresión de la alta capacidad intelectual
Gestión de recursos cognitivos como factor modulador en la expresión de la alta capacidad intelectual
2022 Universidad de La Rioja
Viana Sáenz, Lourdes

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024