Gifted Child Quarterly’s commitment to transparency, openness, and research improvement (2019) EDITORIAL Adelson, Jill L. Matthews, Michael S. Gifted child quarterly Vol. 63 Núm. 2 Pág. 83-85

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Champions of Transparency in Education: What Journal Reviewers Can Do to Encourage Open Science Practices
Champions of Transparency in Education: What Journal Reviewers Can Do to Encourage Open Science Practices Vol. 67 Núm. 4 Pág. 337-351 ARTICULO
2023 Gifted child quarterly
Renbarger, Rachel Adelson, Jill L. Rosenberg, Joshua M. Stegenga, Sondra M. Lowrey, Olivia Buckley, Pamela Zhang, Qiyang
Journal Editors’ Role in Supporting Equity
Journal Editors’ Role in Supporting Equity Vol. 66 Núm. 2 Pág. 161-162 OTRO
2022 Gifted child quarterly
Matthews, Michael S. Robins, Jennifer H.
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective Vol. 63 Núm. 3 Pág. 147-158 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Peterson, Jean Sunde

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Jul-2024