Does the severity of students’ pre-intervention math deficits affect responsiveness to generally effective first-grade intervention? (2019) Fuchs, Lynn S. Fuchs, Douglas Gilbert, Jennifer K. Exceptional children Vol. 85 Núm. 2 Pág. 147-162
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Efficacy of a first-grade mathematics intervention on measurement and data analysis Vol. 86 Núm. 1 Pág. 77-94 ARTICULO | 2019 | Exceptional children |
Doabler, Christian
Clarke, Ben
Kosty, Derek B.
Turtura, Jessica
Firestone, Allison R.
Smolkowski, Keith
Jungjohann, Kathleen
Brafford, Tasia L.
Nelson, Nancy J.
Sutherland, Marah
Fien, Hank
Maddox, Steven A.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024