Teaching english pronunciation with OERs (2018) ARTICULO Bellés Calvera, Lucía Bellés Fortuño, Begoña Sintagma. Revista de lingüística Núm. 30 Pág. 57-80

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Implementing open educational resources (OERS) and artificial intelligence at a higher education level in an engineering esp course
Implementing open educational resources (OERS) and artificial intelligence at a higher education level in an engineering esp course Pág. 736-757
2024 Aprendizaje 4.0
Pla Ánge, Adrián Bellés Fortuño, Begoña
Reconceptualising ICTs in foreign language teaching and learning
Reconceptualising ICTs in foreign language teaching and learning Vol. 16 Núm. 3 Pág. 1 EDITORIAL
2023 Bellaterra
Bellés Calvera, Lucía Martínez Hernández, Ana Isabel
“Look, ma, no hands!” Writing without typing
“Look, ma, no hands!” Writing without typing Vol. 21 Núm. 2 Pág. 69-90
2022 Lengua y Sociedad
Martínez Hernández, Ana Isabel Bellés Calvera, Lucía
The use of Wordclouds for vocabulary retention in the English for Psychology classroom
The use of Wordclouds for vocabulary retention in the English for Psychology classroom Vol. 28 Núm. 2 Pág. 64-77 ARTICULO
2020 The EuroCALL Review
Bellés Fortuño, Begoña Martínez Hernández, Ana Isabel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Nov-2024