Metacomprehension skills depend on the type of text (2019) ARTICULO León Cascón, José Antonio Martínez Huertas, José Ángel Olmos Albacete, Ricardo Moreno Pérez, José David Escudero, Inmaculada Psicothema Vol. 31 Núm. 1 Pág. 66-72

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The role of text characteristics in the reading comprehension of primary school children in Spanish
The role of text characteristics in the reading comprehension of primary school children in Spanish Vol. 13 Núm. 1 Pág. 41-55 ARTICULO
2022 Revista iberoamericana de psicología y salud
Míguez Álvarez, Carla María Cuevas Alonso, Miguel Saavedra, María de los Angeles
Los organizadores gráficos como estrategia para mejorar la comprensión lectora
Los organizadores gráficos como estrategia para mejorar la comprensión lectora Vol. 7 Núm. 10 Pág. 1542-1570 ARTICULO
2022 Polo del Conocimiento
Contreras Morales, Santa Floriza
The relationship between metacomprehension and reading comprehension in Spanish as a second language
The relationship between metacomprehension and reading comprehension in Spanish as a second language Vol. 28 Núm. 1 Pág. 23-29 ARTICULO
2022 Psicología educativa
Míguez Álvarez, Carla María Cuevas Alonso, Miguel Cruz, Mário
Relevance Instructions Combined with Elaborative Interrogation Facilitate Strategic Reading: Evidence from Eye Movements
Relevance Instructions Combined with Elaborative Interrogation Facilitate Strategic Reading: Evidence from Eye Movements Vol. 27 Núm. 1 Pág. 51-65 ARTICULO
2021 Psicología educativa
Moreno Pérez, José David León Cascón, José Antonio Kaakinen, Johanna K. Hyönä, Jukka

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024