Promoting Grammatical Development Through Textually Enhanced Captions (2018) Lee, M. I. N. J. I. N. Révész, Andrea Modern language journal Vol. 102 Núm. 3 Pág. 557-577

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Exploring the effects of audiovisual material and age in pragmatic learning
Exploring the effects of audiovisual material and age in pragmatic learning Vol. 36 Núm. 2 Pág. 467-498 ARTICULO
2023 Revista española de lingüística aplicada
Barón Parés, Júlia Muñoz Lahoz, Carmen
How Do Different Keyword Captioning Strategies Impact Students’ Performance in Oral and Written Production Tasks? A Pilot Study
How Do Different Keyword Captioning Strategies Impact Students’ Performance in Oral and Written Production Tasks? A Pilot Study Vol. 27 Núm. 1 Pág. 14-23 ARTICULO
2019 The EuroCALL Review
He, Long

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024