Influence of Learner Beliefs and Gender on the Motivating Power of L2 Selves. (2017) Yashima, Tomoko Nishida, Rieko Mizumoto, Atsushi Modern language journal Vol. 101 Núm. 4 Pág. 691-711

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Affective variables and gender in SLA in primary education
Affective variables and gender in SLA in primary education Núm. 56 Pág. 25-37 ARTICULO
2022 Lenguaje y textos
Pozo Beamud, Marta del
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme
Chinese students’ motivation for learning German and French in an intensive non-degree programme Núm. 86 Pág. 81-93 ARTICULO
2021 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Chen, Yu Zhao, Dan Qi, Shen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024