Early childhood bilingualism leads to advances in executive attention (2011) Yang, Sujin Yang, Hwajin Lust, Barbara Bilingualism. Language and cognition Vol. 14 Núm. 3 Pág. 412-422
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Contrasting executive function development among primary school children from Hong Kong and Germany Vol. 36 Núm. 4 Pág. 923-943 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Schirmbeck, Katharina
Rao, Nirmala
Wang, Rhoda
Richards, Ben
Chan, Stephanie W. Y.
Maehler, Claudia
|
Parental Views of Minority Language Instruction in a Spanish Enrichment Program and for English Language Learners Núm. 30 Pág. 71-87 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Shabazian, Ani
Ramos, Francisco
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024