Store brands’ purchase intention (2017) ARTICULO Calvo-Porral, Cristina Lévy Mangin, Jean Pierre European Research on Management and Business Economics Vol. 23 Núm. 2 Pág. 90-95

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Impacto de la calidad y valor percibidos sobre la intención de compra
Impacto de la calidad y valor percibidos sobre la intención de compra Vol. 7 Núm. 1 Pág. 12-23
2023 Ciencias Sociales y Económica
Calle, Marcelo Torres, Christian
Consumer evaluation of food quality and the role of environmental cues
Consumer evaluation of food quality and the role of environmental cues Vol. 28 Núm. 2 Pág. 85-100 ARTICULO
2022 European Research on Management and Business Economics
Crina Petrescu, Dacinia Vermeir, Iris Burny, Philippe Malina Petrescu Mag, Ruxandra
Gestión de marca como factor de reactivación económica en el sector textil
Gestión de marca como factor de reactivación económica en el sector textil Vol. 7 Núm. 3 Pág. 119-134
2022 593 Digital Publisher CEIT
Navarrete Reinoso, Joselyn Guerrero Velástegui, César A.
The influence of brand awareness, brand association, and perceived quality toward consumers' purchase intention
The influence of brand awareness, brand association, and perceived quality toward consumers' purchase intention Vol. 11 Núm. 1 Pág. 39-53 ARTICULO
2020 Independent Journal of Management & Production
Susilowati, Etty Novita Sari, Agatha
The effect of corporate bankruptcy reorganization on consumer behaviour
The effect of corporate bankruptcy reorganization on consumer behaviour Vol. 26 Núm. 2 Pág. 96-102 ARTICULO
2020 European Research on Management and Business Economics
Mainardes, Emerson Wagner Lopes Mota, Ricardo Cardoso Moreira, Nadia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024