Relations between teachers’ emotional exhaustion and students’ educational outcomes (2016) Arens, A. Katrin Morin, Alexandre J.S. Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 6 Pág. 800-813

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Role of Psychological Resilience in Athletic Injury Recovery and Performance
The Role of Psychological Resilience in Athletic Injury Recovery and Performance Vol. 32 Núm. 2 Pág. 50-59 ARTICULO
2023 Revista de psicología del deporte
Mojtahe, Kaza Burrichter, Kyle
Programas de intervención docente en competencias socioemocionales
Programas de intervención docente en competencias socioemocionales Vol. 25 Núm. 2 Pág. 218-245 ARTICULO
2023 Aula de encuentro
Lozano Peña, Gissela Macarena Sáez Delgado, Fabiola M. López Angulo, Yaranay Mella Norambuena, Javier Contreras Saavedra, Carolina Ramos Huenteo, Valentina
Do teachers’ engaging messages predict motivation to learn and performance?
Do teachers’ engaging messages predict motivation to learn and performance? Vol. 27 Núm. 1 Pág. 86-95 ARTICULO
2022 Revista de psicodidáctica
Santana, Elisa Putwain, David W. Núñez Alonso, Juan Luis Loro Ferrer, Juan Francisco Bello-León, Jaime
Basic Psychological Needs, Class-related Emotions and Satisfaction with Life in Spanish Teachers
Basic Psychological Needs, Class-related Emotions and Satisfaction with Life in Spanish Teachers Vol. 11 Núm. 2 Pág. 153-181 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Psychology
Fierro Suero, Sebastián Almagro Torres, Bartolomé Jesús Becker, Eva S. Sáenz-López Buñuel, Pedro
Competencias socioemocionales en docentes de primaria y secundaria
Competencias socioemocionales en docentes de primaria y secundaria Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-22
2022 Páginas de educación
Lozano Peña, Gissela Macarena Sáez Delgado, Fabiola M. López Angulo, Yaranay
EFL Teachers’ Classroom Management Orientation, Self-Efficacy, Burnout, and Students’ L2 Achievement
EFL Teachers’ Classroom Management Orientation, Self-Efficacy, Burnout, and Students’ L2 Achievement Vol. 24 Núm. 1 Pág. 29-44
2022 Profile
Mahmoodi, Mohammad Hadi Hosseiniyar, Shiva Samoudi, Negin
Teachers' well-being in times of Covid-19 pandemic
Teachers' well-being in times of Covid-19 pandemic Núm. 15 Pág. 203-217 ARTICULO
2021 IJERI
Alves, Regina Lopes, Teresa Precioso, José
La influencia del clima de aula sobre las emociones del alumnado
La influencia del clima de aula sobre las emociones del alumnado Núm. 42 Pág. 434-442 ARTICULO
2021 Retos
Fierro Suero, Sebastián Velázquez Ahumada, Natalia Fernández Espínola, Carlos
Influence of Coach’s Anger on Team’s Performance in Basketball
Influence of Coach’s Anger on Team’s Performance in Basketball Vol. 30 Núm. 3 Pág. 37-44 ARTICULO
2021 Revista de psicología del deporte
Duque Ramos, Víctor Hugo Correa Martín, Álvaro Gómez Ruano, Miguel Ángel Sáenz-López Buñuel, Pedro

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Oct-2024