The Tidewater Z-Degree and the INTRO Model for Sustaining OER Adoption (2016) Wiley, David E Williams, Linda DeMarte, Daniel Hilton III, John Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives Vol. 24 Núm. 1 Pág. 72-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Impact of OER in Teacher Education
Impact of OER in Teacher Education Vol. 12 Núm. 4 Pág. 541-554 ARTICULO
2020 Open Praxis
Cummings Clay, Denise
Are Private Universities Exempt from Student Concerns About Textbook Costs?
Are Private Universities Exempt from Student Concerns About Textbook Costs? Vol. 10 Núm. 3 Pág. 289-303 ARTICULO
2018 Open Praxis
Murphy, Lindsay Renee Rose, David
Open Textbooks in an Introductory Sociology Course in Canada
Open Textbooks in an Introductory Sociology Course in Canada Vol. 10 Núm. 4 Pág. 393-403 ARTICULO
2018 Open Praxis
Ross, Heather E. Hendricks, Christina Mowat, Victoria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024