The impact of second language proficiency in dyadic peer feedback (2016) ARTICULO Allen, David Mills, Amy Language teaching research Vol. 20 Núm. 4 Pág. 498-513
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The impact of a feedback intervention on university students’ second language writing feedback literacy Vol. 61 Núm. 3 Pág. 426-442 | 2024 | Innovations in education and teaching international |
Di Zhang, Emily
Liu, Chunhong
Yu, Shulin
|
L2 writers’ perspectives on face-to-face and anonymous peer review Núm. 35 Pág. 149-164 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Kim, Sugene
Lan, Yizhou
|
What factors shape the collaborative pattern of group interaction during peer feedback in the L2 writing classroom? Vol. 28 Núm. 2 Pág. 618-640 ARTICULO | 2015 | Revista española de lingüística aplicada |
Yu, Shulin
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024